Luxus otthonillat márkák, avagy a gazdagság illata a lakásban

Luxus otthonillat márkák, avagy a gazdagság illata a lakásban

2020. június 17. 23:07:32

Otthonod jobb illatra érdemes - írja cikkében a www.apetogentleman.com, ami nem a szupermarketekben kapható légfrissítőkről szól.

Az említett írás azzal érvel, milyen jó egy kellemes illatú lakásba hazatérni, ami árulkodik arról, hogy az ott élő az apró részletekre is ügyel. Az elképzelés jó, egyetlen kérdés marad csupán: mennyit ér meg neked a projekt?

Jo Malone

A brit Jo Malone márka termékei az ígéretek szerint hosszantartó, "luxus" illatot kölcsönöznek a lakás minden helyiségének, körülbelül 18-26.000 forint körüli áron. Az elérhető illatok limitáltak, de nem a megszokott választási lehetőségekre kell gondolni; ha beszerzel egyet gyertyáiból vagy diffúzoraiból, lime-bazsalikom és mandarin, zsálya és tengeri só, vagy gránátalma noir illatárban úszhat a lakás.


Cire Trudon

A nagy múltú, 1643-ban alapított márka a francia előkelőség több generációját ellátta illatósítókkal, hosszú történelme során a forradalmat is sikerült átvészelnie. Napjainkban illatosított gyertyákon kívül más, a lakás üdeségének fenntartásában segítségünkre lévő terméket is árusítanak. Előbbit arany színű dekorral ellátott üvegtartóban lehet kapni, ára 30.000 forint körül mozog.



Fornasetti

A Fornasetti drága, kézzel készített termékei a századközepi Olaszország palotáiban is jól mutattak volna. Az olasz márkát a művészet és a dizájn kettőse jellemzi, gyertyái egyben a dekorációs elem szerepét is betöltik otthonunkban. Ha szereted a koktélok illatát, neked ajánljuk a Fornasetti egyik mutatós gyertyáját, persze csak ha van rá úgy 100.000 forintnak megfelelő euród.


Ez aztán a beruházás!

Forrás: https://www.apetogentleman.com/

Iratkozz fel hírlevelünkre

Köszönjük, hogy elolvastad cikkünket.

Történeted, téma ötleted szívesen fogadjuk, az info [kukac] beautylife.hu címen.

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesülj a legújabb trendekről, aktualitásokról.

Továbbiak a témában